نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: پیشرفت استان، هدف مشترک و جدی همه ما است | «خراسان رضوی»، استان اول کشور و پایتخت معنوی کشور است

  • کد خبر: ۱۷۲۱۱۳
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
استاندار خراسان رضوی: پیشرفت استان، هدف مشترک و جدی همه ما است | «خراسان رضوی»، استان اول کشور و پایتخت معنوی کشور است
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیشرفت استان هدف مشترک و جدی همه ما است، گفت: ضرورت دارد برای هدف مشترک استان، وحدت داشته باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز، ۱۰ تیر، در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در استانداری اظهارداشت: استان هدف قاطع مشترک همه ما است. پیشرفت استان، مشکلات استان، مردم استان و جغرافیای آن، هدف مشترک و جدی همه ما و شما است که در ارتباط با آن اینجا ‌جمع شده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به سفر دو شب گذشته رییس جمهور‌ به مشهد گفت: رئیس جمهور نیز بر این نکته تاکید داشت که استان خراسان رضوی، استان اول کشور و پایتخت معنوی کشور است. لذا خراسان رضوی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: در ایام زیارتی امام رضا(ع) بسیاری از وزرا و مسئولان در مشهد بودند‌ که این ظرفیتی برای همه ما است. باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: ما دلایل بسیار قاطع و بیشتری داریم تا انسجام داشته باشیم. هیچ دلیلی برای تفرقه وجود ندارد و هیچ عایدی ندارد. در عین کسرت، ضرورت دارد برای هدف مشترک استان وحدت داشته باشیم. ضمن اینکه دلایل مشترکی برای وحدت داریم، دلایل زیادی هم برای اجرا و عملیات داریم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دلایل متعدد، محکم و جدی برای وحدت و انسجام و حرکت ما وجود دارد. خیلی مهم است که ما بتوانیم با این سرمایه و در این بخش این ظرفیت‌ها را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: همه دوستان در روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها اجزای مهم و ضروری برای حرکت استان است. هرجا مورد غفلت قرار بگیرد و حرکت‌شان کُند شود به اصل موضوع که ماموریت ما در استان است، خدشه وارد می‌شود.

نظری با بیان اینکه ما‌ درباره روابط عمومی استانداری مورد انتقاد بودیم، اما ما هم دغدغه‌های زیادی داشتیم. الان نیز می‌توانیم با یک افق روشن کار را دنبال کنیم گفت: در یک نقطه مهم و حساس در استان خراسان رضوی قرار گرفته‌ایم.

او در ادامه ناصر نعمتی، مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری خراسان  را از نظر تجربه؛ شناخت تخصصی، تعامل و ارتباطات، توانمند خواند و افزود: لذا از وی دعوت کردیم تا این مسئولیت را با هدف اینکه یک نقطه مرکزی و مشترک ایجاد کند  و انسجام تخصصی و فکری و عملیاتی در سطح استان به وجود بیاورد.

 باید اعتماد مردم به رسانه‌ها و اطلاع رسانی برگردد

ناصر نعمتی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز در این گردهمایی گفت: موقعیت ممتاز رسانه‌ای استان و توانمندی مدیران روابط عمومی برهیچکس پوشیده نیست. وزارت کشور از ما درخواست داشت تا از ظرفیت استان برای کمک به وزارت کشور استفاده شود. این نکته‌ای است نشان از اقدامات ویژه و موثر شما است.

وی گفت: باید اعتماد مجدد مردم به رسانه‌ها و اطلاع رسانی برگردد. به دنبال یک سند اطلاع رسانی هستیم. در آینده نزدیک تنظیم و رونمایی می‌شود.

وی افزود: به دنبال ارتباط نخبگانی و اطلاع رسانی نخبگانی هستیم. یکی از معضلات مسئله بودجه است. درخواست دارم کسری از بودجه عمرانی و جاری دستگاه‌ها در اختیار روابط عمومی قرار بگیرد. پنج درصد از یک بودجه عمرانی در اختیار روابط عمومی‌ها قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->